søndag 25. mars 2012

Ikke alt er rosenrødt

Endelig en dag med litt oppholdsvær!
Og det må jo benyttes, iallfall slik som værutsiktene ser ut for Trøndelag framover.
Men nå kjenner jeg at jeg angrer..
Etter x-antall dager med regn, og etter vinter, så ser ikke ting flott ut!
Huff, det er mye jobb som må gjøres.
Kjenner det murrer i kroppen etter at ting skal se bedre ut.
Et halvt gravd staudebed, et annet bed som er tatt bort og bare stein er igjen, en mur som er på nippet til å rase ned, platting full av maling, rask-kvister-planterester i hopetall, og en plen som skal bli til platt...
Ser IKKE pent ut! 
STRESSA!!

Ja, jeg vet vi skal bo her lenge, og må ta litt etter litt...
Men som mange, så vil jeg helst at alt skulle vær ferdig i går..
Jeg liker ikke at det ser slikt ut.
HJELP!!

Inne er det kontroll på kaoset iallfall, så det kan jeg vise fram :)

Nei, det er bare å gå ut med godt mot, og begynne å arbeide!
Hei hå!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar