tirsdag 14. februar 2012

Hør hør!

I Februar mnd har over 1200 vært innom siden min, og jeg lurer veldig på hvem dere er! :)
Kan ikke du legge igjen en liten hilsen da, så får jeg se hvem du er? Er så fryktelig nysgjerrig! :D
Er sinnsykt mange synes jeg, og jeg blir glad av det :)
KOSELIG!!
(og det er bare å fortsette å "se" om meg) 

Og om du vil, så blir jeg veldig glad om du har lyst til å følge bloggen min :) 
Det gjør du vet å trykke på høyre side her, der det er bilde av de som allerede er følgere.

Også en siste oppfordring: 
Er det noen som kunne tenke seg å lage en header til meg?
Da hadde jeg blitt super glad!!
Jeg er helt blank på sånn, så jeg trenger hjelp!

Ellers er det noen som har feiret kjærligheten i dag da?
Her i huset har vi ligget vannrett i vær vår sofa!
Øistein med farrang, og jeg med en liten influensa og elveblest! 
Skikkelig koselig :/

" D BLI LIKAR I MÅRRA"

Vi sees!

2 kommentarer:

  1. God bedring til dere begge! Må bli frisk til vi reiser til >> Orlando >> om 1 uke???!!!! HI HI. PS. Frøene til stokkrosene dine er kommet i posten.
    Mamz ;o)

    SvarSlett
  2. Takk takk! Kan du ta med frøene til meg på lørdag? Gleder meg til å feire bursdagen din! :)

    SvarSlett