onsdag 30. november 2011

Dagene går...

...mac´en består! (så vidt)
Jeg har vært uten min kjære, trofaste mac nå et par dager, og jeg kjenner det gjør vondt i hjertet!
Men i dag, fikk jeg endelig ladet den, så jeg kan bruke den igjen!
Det er tydeligvis noe galt med laderen..
Må nok ta turen ned på eplehuset å få en grundig sjekk, og helt sikkert et ny lader..
men nok om det :)

Dagene går i et forrykende tempo!
I morgen er det 1.desember allerede.
Helt sinnsykt hvor fort dagene går, hvor blir de av?

Heldigvis er jeg ferdig pyntet til jul :)
Eller det kommer vell noe nytt etterhvert, klarer jo liksom ikke å ikke shoppe noe nytt når man er ute å farter. Men med nytt, større hus, så må man ha nye og flere ting. Sånn er det bare :)
Det som mangler, er snø!!
10 grader, regn og vind- gir meg ikke julefeeling! 
Tvert om!
Så nå er det bare å belage seg med tolmodighet, og håpe på snø! 
Ser ikke lovende ut enda iallefall..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar