lørdag 15. oktober 2011

Tips på en lørdag

En litt redusert lørdag.
Lite søvn, og mye moro er grunnen til det :)
2 dager på fantastiske Røros!
Mye latter, mye vin :)
Røros i sol og noen plussgrader er vakkert!
Bilder derifra kommer senere da jeg klarte å glemme kameraet mitt på togstasjonen!!
Har brukt opp min flaks for i år!
Kameraet ble funnet, og ble sendt med et senere tog til Trondheim!


Men ikke det jeg skal vise dere i dag.
I dag vil jeg vise et enkelt tips, som jeg synes selv iallfall gjør ting litt lettere.
Silkebånd og andre div andre bånd bruker jeg til ganske så mye!
Til å pakke inn pakker, rundt lys, lysestaker osv osv.
Så for oppbevare disse uten at det blir en uendelig floke, fikk jeg tak i en gardinstang på ikea.
Den koster mindre enn 10kr tror jeg, og har perfekt størrelse!
sett den fast på veggen, og heng opp rullene med bånd! 
Oversiktlig og null krøll og floker! 
Jeg er iallfall veldig fornøyd med dette :)

Ha en fortsatt flott helg!

1 kommentar:

  1. Du e utrulig ryddig du Linda, og dere har det så fint i hjemmet deres ;o))

    SvarSlett