søndag 30. oktober 2011

Jeg ønsker, Øistein fikser!

Så utrolig kjekt å ha en handy man i hus! 
Jeg bare forteller hva jeg vil ha, og et par timer etter så er det ferdig :)
Jeg har lenge snakket om et gitter for å ha over spisebordet.
Har sett det i mange butikker, der de bruker det som en del av utstillinger.
Så en slik ville jeg også ha!
Og vips, så henger den der! :)
Ble veeeldig fornøyd med denne!
Og til jul blir det lysslynge og engler på den :)
Er jo det som er så flott, 
det er bare å endre det som henger opp når du vil.


Så da er gitteret på plass, og vinduene er vasket og klar til JUL!
(just so u know it :) )

Så da er det bare å vente på Rosenborg seier, 
og tap for Molde!

2 kommentarer:

  1. Flinke Øistein, og kreative du! Er så fint atte ;o))))

    SvarSlett
  2. Hei hei

    Så flott kjøkken som du har :) Jeg har ønsket meg et sånt gitter lenge, det er så stilig :)

    Jeg kommer plutselig på besøk igjen
    klem klem

    SvarSlett