lørdag 9. juli 2011

Hærlige Lørdag!

Sol og oppholds = luking av ugress.  Men det går helt fint så lenge jeg får vært ute i haven min.Trives der jeg :) 
              
Til lunch i dag ble det jordbær fra egen have, og det var seriøst de beste jeg har smakt! Skikkelig søte og gode!
Deilige jordbær med mager vanilje kesam og mandler. Nam Nam!
Litt senere på ettermiddagen ble det en liten tur ut for å møte Kornelia, Silje og Tor. Trivelig!
Kornelia like nydelig og blid som alltid 
(Silje og Tor også da)

Lise, Mamma og jeg skulle spise sammen i dag siden Lise reiser til Florida neste lørdag. En avskjedsmiddag..
Blir veldig trist og veldig rart at Lise skal være borte et helt år! 
Et helt år uten syrran min...
Veeeldig rart...
Men håper på å besøke henne i Februar en gang :) 
Forlate snø og kulde, og komme til sommer og sol i Florida.. Ja, takk!

Normal vi sjø! 

Hærlig Lørdag i Sommer Trondheim 



2 kommentarer:

  1. ja hadd æ bare hatt halvparten av d håre der æ så hadd æ vært fornøyd :P

    klemmmmmmmmm kari

    SvarSlett
  2. Heldig du Linda som har så gode bær i haven din ;o))) Va veldig koselig på Solsiden på lørdag, godt at du bli hjem og ikke fær fra mæ da ;o))) Stoor klem fra mamzen. Gla i dæ!

    SvarSlett